Pentru că Into the Blue este o colecție căreia i-am acordat o mare parte din timpul acestui an, îi mai acord un articol pentru a face recenzie a locurilor pe unde și-a făcut apariția până acum.

Poți reciti conceptul colecției și poți vedea fotografiile sale în acest articol: Into the Blue sau poți revedea câteva fotografii din cadrul Galei Absolvenților.
Into the Blue a fost prezenta si la evenimentul: Noaptea Albă a Creatorilor și Designerilor de Produs Timișoara (vezi articol aici)
 
 
Colecția a apărut pe paginile revistei: Whisper Magazine (intregul articol aici).
Citeste revista aici: http://issuu.com/whisperthemagazine/docs/whisper_magazine_iulie_august_septe (pag. 32-51). Venind vorba de reviste, colectia Into the Blue si descrierea brandului Onibon apare in Cataogul evenimentului Noaptea Alba a Creatorilor si Designerilor de Produs.  (Catalog online aici: http://issuu.com/atelierul/docs/catalog_nacd_web  pag.88). Pe paginile destinate colectilor abolventilor din catalogul Business Texin, colectia Into the Blue este pata de culoare a paginii cu nr 85. (Catalog aici: http://issuu.com/luciandiaconu/docs/btx_web_ed_19/1?e=5642822%2F30743966 )
 
 

O parte din colecție a luat parte la deschiderea Epic Vara (vezi articolul aici) iar o alta partea a fost prezenta la evenimentul caritabil Off-Opera Fashion Fair (vezi articolul aici). 


Conceptul proiectului de disertatie al colectiei Into the Blue a fost prezentat la expozițiile colective: Siluete la timpul prezent - Deva și Laborator 016 - Baia Mare (o expoziție la care am participat cu drag și la edițiile anterioare).
 
expozitii
 
Proiectul a participat la două concursuri, fashion FANatic-concurs național organizat de FAN curier pentru realizarea unui calendar 2016, cel mai important fiind Fashion Crowd Challenge Competition, concurs internațional la care au participat numeroși designeri. Aici, Into the Blue a primit feedback-uri foarte pozitive, majoritatea votanților înțelegând perfect conceptul din doar câteva cuvinte care rezumau detaliile colecției.